wtorek, 24 lipca 2012

Brak inspiracji - A jednak przypływ emocji^ ^

Opowiem wam skąd zaczerpnęłam ostatnią inspiracje.
Tak , tak ujawnię prawdę.
Otóż wzięłam ją z mojej nowej mentorki , a właściwie mentorek: 
-Jellina
-Paula5959
-xXEwelina1996Xx

Wreszcie znalazłam swoje powołanie.
Dalej będe graficzyć i zrobie sobie mały kurs.
Tą Grafike robiłam przez 6,5 godziny.
Jestem z niej zadowolona:
Pierw kliknąć dopiero zapisać.
Mogę usunąć krzaczki - drzewka po boku.

Jeżeli nie wygram nagłówek trafi na  licytacje.
Ps: podoba się wam?
Ps2.:Aguś szykuj się na rewolucje ;d

5 komentarzy:

  1. fenomenalna grafika, bardzo ładnie dziewczęco ;)
    a jaka będzie to rewolucja? ;)

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o tym będzie wiedzieć tylko aguś , gdyż musi mi troszeczke pomóc ;d

      Usuń
    2. ta... tylko ja się tez nazywam Agnieszka...

      Usuń
    3. i myślałam że chodziło o mnie, ale widać nie, co mnie zasmuciło ;(

      Usuń
  2. Śliczny, na razie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń