czwartek, 12 lipca 2012

Kolejna grafika = photoshop , aga - kocham was ;D

Oto dziś.
Na waszych oczach.
Ukaże się nowy nagłówek , który wykonałam.

Miałam małą przerwę , ponieważ byłam nad morzem z rodzicami.
Dała mi to inspiracje i zrobiłam sobie kolorowe końcówki.
Jestem brunetką więc mam od ciemnego po jasne niebieskie końcówki.
Ogółem jestem zadowolona.


Nagłówek jest dla osoby , która zapłaciła mi przed wyjazdem.
Nagłówek jest moim zdaniem bardzo , bardzo , bardzo ładny.
Oto on:
Zanim zapiszesz kliknij.

Zaszalałam i zrobiłam różowe włosy.
Jednak bardzo mi się one podobają.


Może grafika jest ładna , ale ma swoje minusy.
Nogi, płot, morze.
To wszystko jest dziwne.

Moją inspiracją była również ewcia2344.
Tak , tak ona.



Ps: Możecie się spodziewać masy nagłówków na różne konkursy.LadyMiszel12 zaczyna się rozwijać.

10 komentarzy:

  1. mi się bardzo podoba. te włosy są cuudne ♥ ładne ombre :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps czym robiłas koncowki? (te w prawdziwym zyciu :D)

      Usuń
    2. Robiłam farbami różnego koloru. Chcesz to mogę sprawdzić nazwę farby.I w dziwny sposób włosy mi się prawie nie zniszczyły.

      Usuń
  2. Wiesz, nie chcę cię obrazić, ale uważasz że ni skopiowałaś tych grafik, a na prawdę to je skopiowałaś, to widać gołym okiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też skopiowałam niby? Ahahaha śmieszne to się robi.A i wiem , że napisała to magazynka00

      Usuń
  3. A tak wgl to przemyśl te idiotyczne " ja nie skopiowałam " bo nawet twój nagłówek z Lady GaGą jest taki sam jaki kiedyś był na Stardoll.ocom.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój nagłóek jest metodą warstwową , a na stardoll o.com był cieniową ;D

      Usuń
  4. ładna sukienka, lecz skromności to tutaj mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przewspaniały!!!!!!!! :******

    a.n.k.a.xDD

    OdpowiedzUsuń