wtorek, 23 kwietnia 2013

Aga i jej wybryki. "oj nie ładnie"


11 komentarzy:

  1. Obawiam sie zuza, ze nie masz tego narzadu wiec nie mozesz mnie nim pozdrawiac. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sobie dorobiła ? O.o

      Usuń
    2. Wczoraj doktor Mirek mi dorobił :)

      Usuń
    3. Staniesz się sławna jako osoba która zmieniła płeć. Wróżę Ci wielką przyszłość.

      Usuń
    4. CO ty pierdzielisz jak sama płeć se zmieniałaś?

      Usuń
    5. Jak niby, jak mam się czym zderzyć i wgl.? Zuza chciała zdissować ale się nie wyszło?

      Usuń
  2. Hej , z tej strony MARYCHA (marlesia111-właścicielka bloga polish-graphic-sd.blogspot.com ) . Chciałam Ciebie serdecznie zaprosić na konkurs który organizuję razem z magazynem ! Czasu na oddanie pracy jest dużo ,a myślę ,że nagrody też fajne . Liczę na Ciebie ! Będzie mi miło jeżeli weźmiesz udział :)

    http://polish-graphic-sd.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-magazynem.html

    Zapraszam również do udziału w konkursie na grafika miesiąca - http://polish-graphic-sd.blogspot.com/2013/04/konkurs-na-grafika-miesiaca.html

    Myślę ,że masz dużą szansę na wygraną !

    OdpowiedzUsuń